Elevbedrift

kulturentreprenøran

Elevbedrift
GRATIS

Kulturskolen har en egen elevbedrift, “Kulturentreprenøran”. Her får elevene lære om de tekniske oppgavene rundt en produksjon. De får lære om planlegging/produsentarbeid, lyd- og lysteknikk, scenearbeid og rigging. Dette er oppgaver som er helt avgjørende for at de som står på scenen skal få skinne. Det er gratis å være med i elevbedriften, men det forventes at deltakerne bidrar inn mot kulturskolens små og store forestillinger. De kan også få være med som arrangører av UKM.

Pris
Tilbudet er GRATIS, men det forventes at elevene bidrar som hjelpere på kulturskolens produksjoner.

"Kulturentreprenøran"  har ved flere anledninger blitt kåret til årets elevbedrift i Indre og Midtre Namdal under EMINA messa.